Aselinannesi12345 Tam 34 haftalığım 15 kilo aldım olucak okadar ben sıkıntı yapmıyorum canım ne isterse onu yiyorum geçici bi dönem oyüzden yaşasın yemekler tatlılar 😁kendime güveniyorum doğumdan sonra sıkı bir diyet herşey yoluna girer👏😄👼🤰
MehZey Dilaam +10 kilo ile doğurdum normal beklerken sezeryan olarak gelişti şuan kilo almamış olsaydım keşke diyorum göbek çevremin büyümemesine rağmen sezeryan sonrası hafif sarkık duran bı göbeğim var ve baktıkça psikolojim bozuluyor 😒
Bulutataege Bence herkes aldığı kilonun yanında başkadığı kiloyuda yazmalı bazı anlerimiz kılolu hamıle kalıyor ve dıyetle gecırıyor gebeliği bu nedenle az olmuş oluyor
Dilaam Munaa orasını hiç düşünmüyorum sadece bel ağrılarım arttı biraz herhalde hızlı kilo aldım ondan o biraz dusunduruyo beni 🤗 çünkü 20 kilo almıştım ilkinde 3 ayda bı şey kalmadi
Hhttccee Ben pandemi sebebiyle kilo aldim normalimden 10 kilo fazlamla hamile kaldim yani 65 suan 13. Haftayim doktor kontrollerimde 68-70 arasi cikiyorum 😔