Mervetosunn Esincoban hm anladım güzel doğumlarımız olsun inşallah🤗🥰 muayene doğumu hızlandırıyor diyorlar da hep bende biraz erteliyorum doktor randevumu gittiğimde yapacağını söylemişti
Mrveykt Ebruderya İyi böyle devam gelir inşallah.. Ben yanlizim ne annem yakında nede kaynanam ev işlerimi kendim görüyorum.. Doğuma hazırlık işte 😅
Ebruderya Mrveykt benimde öyle bende yalnızım yavaş yavaş yapıyorum aynen canım çatı muayenesini her doktor yapmıyor
Bermel61 Esincoban 3 cm açılma için birşey yaptınız mı peki yoksa gittiğinizde muayene sırasında mı öğrendiniz 🥰 3 cm açılma olmuşsa doğum yakın o zaman
Esincoban Senmerve Bermel61 Suquat günde 100 defa ve yoga yapiyorum. Ama muayene sırasında öğrendim 3 cm acilmayi
Mervetosunn Mrveykt 37 de yapacağını söyledi benim doktor da doğumu tetiklerse hemen diye korktum açıkçası
Senmerve Emire-09 iri bebek normal doğumla kolay çıkmıyor ben 2860 doğurdum 4 saatte suni sancıyla kiloya takmayın dğnyaya gelşnce kilo alıyolar zatn şimdi 14 aylık 11 kilo
Senmerve Esincoban çık dikkar edin ani hareket falan yapmayın tek gitmeyşn hiç bir yere benşmde 38 2 cm oldu açılmam 41de doğum yaptım doktor müdahalesiyle 2 cm den fazla açılmam olmamıştı hayırlısıyla sağ sağlim kucağınıxa alırsınız inşallah
Mrveykt Gebe10 Baya sıvı tüketmeniz gerek ve hareket etmeniz lazım.. Kabızlık geçmesi için.. İnşallah gecer ya.
Senmerve Esincoban ben hep türğdünçm gğnde neredesse 2 saate takın yürüyğş yapardım evdede boş dormazdım hep hareket halindeydim pilatea falanda yaptım 18. Haftadan sonra 33. Haftaya kadar ama açılma 2 cm den fazla olmadı
Mervetosunn Mrveykt ay bilmiyorum ki tereddüt ettim herkes öyle deyince bakalım yakında gitçem inşallah
Senmerve Esincoban onlsr içerde çok rahat sabret eninde sonunda alıcaksın kucagına son fğnlerinin tadını çıkar uyu uyuyabildiğin kadar