Minik1212 eymonunannesi nagihan kaya polis memuru ve eşlerine indirim var bi de sendika indirimi var.ben polis memuru eşiyim
2pasaannesi babymam0304 evet maalesef. Doktorum öğretim üyesi Çiğdem pulatoğlu. Sizde mi aynı hastaneye geliyorsunuz?
Isilhanim87 umutbaby 85 TL cokmus aslında . Bazı yerler almıyor bizimkiler neden alıyor ki Bende bugün zorla telefonda öğrendim 40 TL mis
Azrabuglem16 Isilhanim87 Ocall ben çok şaşırdım normalde almamaları gerekiyor 10 gün içinde 2 kere nst girdim bi tek 230 muayene ücreti ödedik sizin özel sağlık sigortanız mi var acaba