Isilhanim87 Birsen2906 evet ben pandemi var diye bir de randevu ile ugrasamam diye hic devlete gitmedim. Ama nst ucretli olmasi cok sacma geliyor :(
Hdmir Isilhanim87 nerde oturuyorsunuz şehir hastahanelere gidin bnce çok saçma para verilmesi Bn bedava yapıyorum tertemiz devlet daha iyi dfikkat ediyor pandemi şu bu
Feyzaaa1 Isilhanim87 hastaneden hastaneye değişiyor ama fiyat bilgisi vermemesi çok saçma. 50 tl den yukarı ücret alırlarsa sikayet et
Isilhanim87 Feyzaaa1 aynen neye dayanarak ucret aliniyor dicem. Saglik bakanligina sorucam falan dicem
umutbaby Feyzaaa1 medipol mega ya gidiyorum 85 TL verdik bacım. Hiç bi sıkıntım yok bide doktor haftada bir görelim diyor. Uzatıcam bu hafta biraz randevuyu
Melikeceren Isilhanim87 Aydın’daki özel hastanede ücretsizdi ama Antalya’da ki özel hastanede 22₺ verdim bugün 🙄aslında ücretsiz olması gerekmez mi 🤔
Minik1212 Ben herkes ödüyor sanmıştım ilk hamileliğim bilmiyorum çoğu şeyi burda okuyunca şaşırdım da üzüldüm de çok fazlaymış herkes vermiyormuş veren de benden az veriyormuş
Haticearen Isilhanim87 beni de çağırdilar pazartesi ye ilk defa giricem nstye ama.hic bı bilgi vermediler bu konuda reyap da.gidinxe öğrencekmiism
Isilhanim87 umutbaby 85 TL cokmus aslında . Bazı yerler almıyor bizimkiler neden alıyor ki Bende bugün zorla telefonda öğrendim 40 TL mis
2pasaannesi Gop medicalpark 102 TL cumartesi 37. Haftalık olucam bir kere girdim daha, doğuma kadar da maksimum iki kez daha girerim.