kralannesi meliha_gizem bende özele gidiyorum kan idrar net bunlara hiç para ödemiyorum sadece muayene ücreti veriyorum sanırım hastanelerin anlaşmaları farkli
Azrabuglem16 Isilhanim87 Ocall ben çok şaşırdım normalde almamaları gerekiyor 10 gün içinde 2 kere nst girdim bi tek 230 muayene ücreti ödedik sizin özel sağlık sigortanız mi var acaba
Dilek-1 Minik1212 acaba doktordan doktora değişiyor mu ? Ben henüz girmedim 36 haftanın içindeyim, böyle ücretden de bahsedilmedi hiç. Zaten muayene ücreti veriyoruz
Busrahalil44 Isilhanim87 nst ücretli mi ki ilk defa duydum trabzonda normal muayene ücretini ödüyorsun 10 gün içinde yaptığın kontrollerden ücret alınmıyor ben 37 den başladım nstye girmeye 3 günde 1 giriyordum hiç ücret talep edilmedi