Sedaerhan Isilhanim87 bide cok pahalı bu hastane de 40 olmasına ben de şaşırdım daha fazla bekliyordum
Wonderwoman Isilhanim87 zaten valla iyice ticaret gerçekten başka bir şey değil bu işler ben bunu anladım
seday93 Isilhanim87 ben ödemedim izmir özel egepol hastanesine gidiyorum ücretli olmasını bekledim açıkçası ama ödememi istemediler kendi muayeneye ücretimi ödedim sadece rutin o kadar ☺️
Haticearen Isilhanim87 beni de çağırdilar pazartesi ye ilk defa giricem nstye ama.hic bı bilgi vermediler bu konuda reyap da.gidinxe öğrencekmiism
mmek_2014 Isilhanim87 almaları saçma zaten bi dünya muayene ücreti alıyorlar bir de nstden mi alacaklar
Isilhanim87 Birsen2906 evet ben pandemi var diye bir de randevu ile ugrasamam diye hic devlete gitmedim. Ama nst ucretli olmasi cok sacma geliyor :(
Burcuckmk Isilhanim87 bende özele gidiyorum nst ücreti yok deemekki değişiklik gösteriyor hastanelere gore
_imra_1213 Isilhanim87 Valla bedava diye biliyorum özele gidiyorum 120 TL muayene ücreti nts için hiç para almadılar 3 kere girdim
Isilhanim87 _imra_1213 ben de sorucam muayene ucretli zaten dicem, nst icin ucret almayin dicem bakalim
Azrabuglem16 Bence almaları çok saçma zaten muayene ücreti ödüyoruz yazık ya insanları böyle sömürmeleri çok yanlış bunu şikayet olarak bildirmeniz bence çok iyi olur