Bittercikolata Mavimpembem decavitin içinde de bir sürü vitamin var doktorum kes derdi sadece balık yağı kullan derdi ama
34_21_23 Bittercikolata merhaba ben 12. Haftada başladım regenesiz max a. Sizde geç kalmış sayılmazsınız çok güzel bir vitamin. Balık yağı ağırlıklı olduğu için mide hassasiyetiniz varsa başlarda biraz bulantı yapabilir. Öyle olursa gece yatmadan alın. Ben öyle yapıyorum baştan beri
Bittercikolata 34_21_23 şükür bulantım yok dün içtim bana bı sıkıntı yapmadı inşallah geç kalmamışımdır ya beyin gelişimi için önemli diyolar balık yağını keşke daha önce söyleseymisim doktoruma ama kısmet artık. Annelik vicdan yaptırıyor insana ya
34_21_23 Bittercikolata yok yok bişey olmaz daha uzun zaman var önünüzde hiç kullanmayan insanlar siz kullanın inşallah bebeğinizin hiç bir vitamini eksik kalmaz 😊
Linam2021 Bittercikolata b2nc2 kendinize sıkıntı yapmayın çünkü hiç balık yağı kullanmayanlar var. Daha önce balık yağı ayrı kullanmıştım bugün doktor regenesis max yazdı benim bazı arkadaşlarım hiç kullanmamış çok da takmamak gerekiyor. Haftada 2 defa balık yiyebiliyorsaniz çok da takılmayın
Bittercikolata ecembugra53 ya doktor bana hiç bişey demedi bende demeyince geç söyledim sanırım geç kaldım kullanmaya inşallah bişey olmaz
NaneLimon36 Bittercikolata alakası yok bende devlet hastanesine gidiyorum kullandığınız decavitte de zaten vitamin mineral karışımı içinde sadece omega 3 yok. Ben sadece regenesis kullanıyorum ona bakarsanız 😊
Yelizimmmm3447 3 aydan beri kullanıyorum harika bir hap kesinlikle bağışıklığı bile güçlendiriyor bebeğimede faydası olduğunu düşünüyorum kilosu ve boyu önden gidiyor içeriğinde folik asit te var
Bittercikolata Yelizimmmm3447 şükür benimde gelişimde sıkıntı yok ama annelik işte en iyi şekilde olsun diye üzüldüm herkes çok erken başlamış
Bittercikolata Linam2021 işte yiyemiyorum tiksiniyorum o yüzden balık yağı kullanmak istediğimi söyledim doktora ben söylemesem yazacağı yok valla
Danlacan Bittercikolata bilemiyorum ama bence geç değildir sonuçta hiç kullanmayanlarda var stres yapma derim :)
Ec0709 Bittercikolata yok sanmıyorum gec kaldığınızı simdi düzenli olarak kullanın bir sorun olmaz bence😊 decavit kullanıyorsunuz bana sağlık ocağı vermisti decaviti doktoruma sordum hiç kullanmana gerek yok dedi söyliyim dedim. Tabi siz daha iyi bilirsiniz🤗
Yelizimmmm3447 Bittercikolata 3 aydan sonra başladım bende olsun al kullan şimdiden sonrası için yarasın inş bebişe
Yelizimmmm3447 Bittercikolata gelişiminde sıkıntı yoksa problem yok demektir bazı doktorlar ilaç kullandırmaz li bizim annelerimizde hiç kullanmamış aslında gayette zekamız yerinde😊
paradiseeeeee Bittercikolata 26.6 dayım doktor decavit bırak artık balık yağına geçelim dedi bana da bunu verdi hepsinin içerikleri aynı dedi bi kaç tane balık yağı yazdı eczane de hangisi varsa onu al dedi bende bunu aldım