Kızlar merhaba 19 haftalığım. Geçen haftaki kontrolümde doktoruma balık yağı kullanabilir miyim çok balık tüketemiyorum dedim. O da bana regenesis max’ı yazmış kağıda. Bir gün decavit bir gün regenesis kullan dedi. Ama sanki bu balık yağını burda hiç duymadım gibi içime bı kuşku düştü. Bide ben balık yağında kullanılan jelatinine ve içeriğine felan çok takılırım sığır jelatini yazıyor(inşallah doğrudur). Bu hapı kullanan var mı? Faydası oluyor mu bebeğinize gelişiminde falan? Sizlere kilo yaptı mı? Yada olumsuz bı yönü var mı?