mom44 Ayselcnt 39 hafta 4 gün 35 de kanaldaydı açılma vardı 39 haftada sabah çok hafif lekem geldi bekleyevektim ağrım yoktu bi baktırayım döneyim dedim meğerse doğum başlamıs 3 4 saatte de doğdu
esras mom44 benimde doktorum 36. Haftamda bebek kanalda yerleşmiş dei ve açılma ve yumuşama var dedi bekliyorum 🙃🙃
Ciara93 Sainmizgin ay şöyle bi 5 cm açılman olmuş olsa hemen doğuma alsalar iki ıkınmada doğsa missss 😂
mom44 esras benmde öleydi taş gibi pluyordu canm son haftalarda ama sancı yoktu leke gittik doğum oldu leken suyun gelmediyse korlma ama gelirde bel ağrın olursa en azından git doğum başlamadıysa eve gidip gelicem dersn olmadı
MerveAkta Sainmizgin bende öyleyim canım bekle bebek hareketleri iyisise oraya gidersek mutlaka yatırlar ve suniyle daha çok acı çekeriz allah tarafından geliyor demek mi aynı durum bende öyleyim 😒 39/3
Ozlem6161 Ciara93 bence de benim kasıklarıma bi sabah şiddetli ağrı vardı meğerse Doğum sancılarım başlamış hastaneye gittiğim gibi ameliyata aldılar beni tabi ki iki oğlum da sezeryan oldu
Sainmizgin Ozlem6161 normal Doğum görünüyo doktorum normal dedi ilk olduğu için gece dörtten beri ağrıları çekiyorum ama gitmedim yarın randevum var yarın giderim dedim nişanım vesayre suyum falan gelmedi o yüzden bekledim
esras mom44 bilemedim ki şimdi ama dünden beri sanki bel ağrılarım önceki ağrılardan farklı olduğunu hissediyorum ama bekliyorum eğer sancıysa bakalım ve nedendir bilmem aşırı gaz oldu karnım olmazdı böyle benim ? ?