deletedmom26 mom44 ben de 39 haftalığım son iki üç saattir sırtıma ağrı girip girip çıkıyo Doğum sancısı olabilir mi karnımda ağrı yok ama
Sainmizgin deletedmom26 valla canım ilk olunca bilmiyorum iki geceden beri ağrılarım dinmedi yarın gidicem işte bakalım ne dicek
mom44 esras deletedmom26 benm sadece sırt ağrısı değil ama nişan gelmişti suni sancı bilr hisdrtmrdm brn soguma som yarım saat 15 dk kala ağrı çrktim herkes drğişiyo demekki
esras mom44 bilemedim ki şimdi ama dünden beri sanki bel ağrılarım önceki ağrılardan farklı olduğunu hissediyorum ama bekliyorum eğer sancıysa bakalım ve nedendir bilmem aşırı gaz oldu karnım olmazdı böyle benim ? ?
Fatmaozgur33 Ben 37 hastalığım geçen hafta 2 santm açılman var dedi şimdi geceden beridir uyuyamiyorm mide mi ağrıyor ćözemedim uzanamıyorum klozette oturuyorm işiyip duruyorm kaşıklarım da flan ağrı yok doğum sancısı nasl ki anlam veremedm
esras mom44 bende doktora gittim sancıların başlamış dedi ama daha tam şiddetli doğum sancıları değil dedi zaten o sancılar gelince anlarsın dedi ama bebek aşağı tamamen yerleşmiş ve baskı yapıyor dedi bekliyorum 🤭