Ysmmmnn Gizememir08 alla alla😅😅 ay şaka gibi bu duyduğum ikinci şok devlette ulturason kağıdıda verilmiyormuş yasakmış ben şehir hastanesine gittim aldım ve doktorum cinisyetinide söyledi😅
Sevv Ysmmmnn aynen bende sehir hastanesine gidiyorum.her gittigimde ultrason kagidimi verdi.hatta cinsiyet görmek icin bile baya uğraştı.
Gul2528 Gizememir08 devlette normalmusyene de söylüyor ama bbebek göstermedi detayli da öğrenirim dedim detaylidaki yasak dedi
Gul2528 Gizememir08 doktor 22 haftada söyleyecekti baktı ama göremedi öğleden sonrada detaylı ultrasonum vardı detaylidaki doktora sordum cinsiyet ne diye o yasak dedi
MaysaBade Gizememir08 yok canım söylüyorlar detaylıda zaten uygun pozisyonunda yakalıyorlar bebeği bence o doktorda sorun var anlatamadı
Gul2528 Gizememir08 bende detaylida öğrenirim dedim söylemedi yasak dedi. normal muayenede söylüyorlar ama o zamanda göstermedi
MaysaBade Gizememir08 16.haftadan önce söylemiyorlar diye biliyorım belki doktor bınu demek istemiştir
Sumeyye123_ Gizememir08 valla bende ilk devlette öğrendim hatta direk baktı söyledi ben sormadım bile kendi söyledi doktor 16 haftalıkdı hemde
MaysaBade Gizememir08 gördüyse söylemiştir . Normalde 16. Haftadan söylenenlerde yanılma ihtimali oluyor diye söylemiyorlar yine bir ihtimal vermiştir size de kesin dememiştir😊
hllglck Gizememir08 canım 16. haftadan sonra söylüyorlar. Ondan önce söylemeleri yasak. Randevunu al git yine de.
Meryemm1212 Smanrsmsk61 bazıları çocukların cinsiyeti erken haftalarda öğrenince aldırmıyor Muş belki ondan öyle demiştir canım bana devlette 12. Hafatda tahminde bulundu
2_pamukannesii Gizememir08 öyle bişey yok ben 2. Gebeliğim hep devlete gidiyorum her gittiğimde de tekrar tekrar söylüyor
merveklyc Gizememir08 Yasak değil ya ben 13 de sordum erken öbür ay söylerim dedi yarın gideceğim tabi ben özelde öğrendim bile😁