Gizememir08 Devlet hastaneleri cinsiyet söylüyor mu devlette öğrenen var mı görümceme söylemediler yasak demişler o yüzden cinsiyet için devlete gitmiyorum öğrenen var mıb
Dilek58 Gizememir08 Neden yasakmış bn 14 haftalıkken öğrendim 17 haftalkkkn tekrar sordum yine söyledi 👧
Smanrsmsk61 Gizememir08 aynen ben normalde özelde muayene oluyorum dün devlete gittim sadece testler için doktor muayene etmek istedi özelde ki doktor cinsiyet tahmininde bulununca bide buna sorayım dedim biz söylemiyoruz yasak dedi o kadar saçmalıyolar ki anlatamam
Gizememir08 ozlem3333 ben 2 yıl önce devlette öğrenmiştim 12 haftalıkken hemde şimdi yasak dediği için hiç gitmedim hep özele gittim
Dilek58 Gizememir08 saçma çok saçma hemde canım ben sivasta bütün doktorları tanırım ilk defa duydum böyle bir şey benim doktorum söylediyse üst üste her doktor söyler 😂
Gizememir08 Smanrsmsk61 bazı hastanelerde yasak demek ki yada doktora bağlı yasağı saçma bulup söylüyorlardır 😄
Meryemm1212 Smanrsmsk61 bazıları çocukların cinsiyeti erken haftalarda öğrenince aldırmıyor Muş belki ondan öyle demiştir canım bana devlette 12. Hafatda tahminde bulundu
Smanrsmsk61 Gizememir08 yada söylemeyen doktorlar rüşvet bekliyo tek açıklaması bu olabilir yeni yeni icatlar
Gizememir08 Şuan 18 haftalık 21 de detaylıda öğrenirim dedim ama dayanamıyorum çok merak ediyorum devlete Bi şansını deneyim belki söyler
Gul2528 Gizememir08 devlette normalmusyene de söylüyor ama bbebek göstermedi detayli da öğrenirim dedim detaylidaki yasak dedi
Gizememir08 Smanrsmsk61 aynen rüşvet vereceksem zaten özelde öğrenirim daha iyi ilgileniyorlar en azından
Karacam Smanrsmsk61 rüşvet değil bayanlar bazı insanlar cinsiyet öğrendikten sonra kız ise aldırma durumuna çok gidilmiş özellikle doğulu insanlar bunu çok yapmış bu yüzden yasaklanmış ve çoğu doktor buna uyuyo nerden biliyorum derseniz doğulu bir bayan arkadaş söylemişti bnde çok şaşırmıştım
Yeppudaa Gizememir08 banada söylemediler söylemiyoruz dediler 😅 USG fotoğraf i istedim vermiyrouz dediler .😅
Merve1455 Ben 14.haftada gittim devlete cinsiyeti sormamıştım bile daha doktor cinsiyeti görmeye çalışıyorum dedi. Ama tam emin olamadı net birşey yok dedi Bi daha ki sefere söyler heralde
Sermec27 Karacam ama tahmini 12 13 gibi yapılıyor en erken tahmini bebek cinsiyeti kürtaj yasal sınır zaten 10 hafta değil mi 12 de öğrense de aldıramazlar ki
Karacam Sermec27 bilmiyorum belkide bilerek ilaç bişi içip düşürme yapıyorlardır aldırmak zorunda kalıcak bişiler yapıyorlardır