umudum321 Gizememir08 ben 3gun önce gittim devlete söyledi cinsiyeti valla tabi benim 30haftalik belki ondan
Gul2528 Gizememir08 bende detaylida öğrenirim dedim söylemedi yasak dedi. normal muayenede söylüyorlar ama o zamanda göstermedi
Karacam Sermec27 bilmiyorum belkide bilerek ilaç bişi içip düşürme yapıyorlardır aldırmak zorunda kalıcak bişiler yapıyorlardır
Sermec27 Karacam bilemem canım Allah afetsin de biz de doguluyuz 4 kız 1 erkek babam bir güne bir gün neden kız dememiş hatta yalan yok babamın kızları daha hayırlıdır hep söyler rabbim hayırlı evlat versin inşallah 🤲 🥰
Karacam Sermec27 bencede kız çocuğu başkadır ama işte ne bilim her türlü insan var bnde doğulu ile evliyim onlardada öyle şeyler yok şükür