04052016mh benim arada 4 yaş fark olacak ama az yaş fark olması her zaman daha iyi . Hem dr kıskançlık olmaz. Bebek için eşya kıyafet aldığım zaman kargo paketinden ona bir şey çıkmazsa yüzü düşüyor hemen üzülüyor. Bu sefer o üzülmesin diye daha fazla şey almak zorunda kalıyorum. Bir de şimdi yapmıyor ama hastaneye gittiğimizde kardeşimi gezmeye götürdüler beni bıraktılar diye düşünüyor. Belki yaş farkı az olunca bakması daha zor olacak bez vs ikisi bezleniyor olacak ama bazı konularda daha rahat olacaksın. Hemde yaşları birbirine yakın olduğu için daha rahat anlaşırlar diye düşünüyorum