04052016mh Vera18 hımm araları yine 22 Ay falan olacak 2 yaşına yaklaşacak kızınız bence iyi olur canım 😊
04052016mh Yunel çok teşekkür ederim canım inşallah öyle olur, hani hamilelik ağrın sızım olur oğlum daha küçük sabrım kalmazsa kızarsam falan diye korkuyorum yazık daha oğlum da bebek biran da büyüyecek abi olacak
04052016mh Cerenay yaa ne güzel vala biz ailelerimizden ayrıyız oğlum da Doğumdan 1.5 ay önce gittim anneme doğum yaptım 2.aya yakın evime geldim annem sağolsun bende o aralar rahattım 😊
Berlik_gul41 04052016mh Biraz kıskanç 😀 başka bi bebek sevdigimde ağlar küser 😁 ama kardeşi doğunca alışır diye düşünüyorum inslalah😍
04052016mh Zeyzey77 ayy inşallah öyle olur canımm ben şimdi kucağıma bebek alsam bilmiyor bile anlamıyor sadece bebek ağlayınca oda ağlıyor 😂
Zeyzey77 04052016mh amin inşallah Allah herkese hayırlısıyla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
04052016mh MerveCeren yaaa vala çok beklemişsin 😂 ayıp olmazsa nasıl korundunuz acaba bu kadar sene 2.den sonra lazım olacak uzun süre 😐
MerveCeren 04052016mh sağlık ocağında iğne vurdurdum başlarda sonradan eşimin korunmasını tercih ettik
tubiii0106 04052016mh valla smdilik seviyor ama cocuklarin asil tepkileri bebek eve gelnce belli oluyor orta yolu bulcaz insallah:)