Kaderimm bende sizin gibiyim kızım 6 yaşına girmeye 1 ay kala bizde ikinci bebeğimizi kucağımıza alıcaz. Ama ben çok memnunum yaş aralığından ilk 3 ay çok zordu kızımın bana resmen yardımı oluyordu, kendi yemeğini yiyebiliyor tuvalet ihtiyacını kendi giderebiliyor, kendi giyiniyor, odasını topluyor. Bu yüzden ben çok memnunum inşallah doğuncada herşey çok daha güzel olur😍