Susam1 cansugrn 27+4 ama ben bu 1 aydır çok abarttım ekmek çikolata olayını 🙊 biliyorum nedenini demek ki kesmek lazım hoş çocugum sağlıklı olsun kilo alınır verilir ona takılmam ama merak ettim diğerlerine göre kendi durumumu
Susam1 ftma_akbyr bende biraz dikkat edeyim saldım eşimde yeni çıkan bütün çikolataları getiriyor seviyorum diye demek ki dur demek lazım 😁
paradiseeeeee Susam1 bu birazda kaç kiloyla hamile kalındığında bağlı kiloluysan bi bayan doktorlar az kilo almasını tavsiye ediyor zayıfsa 15 kiloya kadar normal diyorlar
Susam1 paradiseeeeee ben 1.73 boyundayım ve 69 kiloyla hamile kaldım aslında baksan karnım öyle çok görünmüyor ama 10 kilo almışım görünüşte bir şey yok öyle 🙄
Yarencerenn 5kilo aldım kilom konusunda da bişey demiyor doktor haftaya 30.haftaya giriyoruz ve kontrol var bakalım bebiş kaç kg oldu 😍
SutlacimiYedimmiBen Susam1 ne az canım kilo mu ben zaten kilolu hamile kaldigim icin benim için ideal aslında ilk gebeligimdede 9kilo almıştım
derinsart Susam1 tamda ikiisni daha kesmedim😂 sabahlari bir ara 2-3 dilim yiyordım neyse ki 1.5 dilime düşürdüm😬ama cikolatayi birakamiyorum yaa nasi bagımlılıksa bide su son dönem inanılmaz asitli icecek icmek istiyorum midem yanmiyor ama içim yanior🤣
Armindia derinsart Bende ic yanmasi için ev yapımı meyve suyunun içine buz atıp içiyordum meyve suyum bitti😭 gazlı icecege göre daha iyi yapabilirsiniz
derinsart Armindia hic kesmiyor beni onlar bide buz kullanamiyorum direk ateşleniyorum ben🤭😃 su iciyorum ama hic kesmiyor haftada bir frutti limonlu iciyorum artık 🤷🏼♀️hergün icmemek adına
Ozlemzeynep Dtinc sağlık olsun yeter ki veririz Allahın izniyle zayıf da değilim kilolu olmama ragmen baya aldım sağlık Ocağı normal dedi 🤭🙈
Kimkibu Susam1 6. Aydayım 4 kilo aldım yaklasık doktorum cok dedi 🙄 asıl 6 dan 7 den sonra alınıyor cok cok dikkat etmen gerek demisti