Susam1 ben tutamiyorum artık ya okadar cok cekiyorki canım.. cikılata da kesemedm hala diger herşeyi kestimde o olmuo😃torkunun aslında bi icecegi var kola güya içerigi organikden yapılmıs tadida jelibona benziyor bir pepsi degil tabi ama hem kola hem. jelibon ihtiyaci iicn de iyi🤣