SutlacimiYedimmiBen Susam1 ne az canım kilo mu ben zaten kilolu hamile kaldigim icin benim için ideal aslında ilk gebeligimdede 9kilo almıştım
paradiseeeeee Susam1 bu birazda kaç kiloyla hamile kalındığında bağlı kiloluysan bi bayan doktorlar az kilo almasını tavsiye ediyor zayıfsa 15 kiloya kadar normal diyorlar
Susam1 Dilarraa ben en iyisi ekmeği şekeri keseyim ya 🤪 her akşam eşim elinde çikolatalar getiriyor bende yiyorum afiyetle 😁
derinsart Susam1 bende 7. ayımda 10kg almiştim doktor 1-2 kg öndesin demişti toplam 4 kg hakkın var demişti😂😂simdi 8 aylık olduum bakalim kaç kg almişim üstüne 😂korkuyorum da cmt tartilcam umarim bi 5 kg almamişimdir
Dilarraa bilgs15 sanırım öyle oluyor bende 28 haftalığım ve kendimi 7. Aya girmiş ilan ettim zaten uygulamada da yazıyor 3.trimestir diye
derinsart Susam1 tamda ikiisni daha kesmedim😂 sabahlari bir ara 2-3 dilim yiyordım neyse ki 1.5 dilime düşürdüm😬ama cikolatayi birakamiyorum yaa nasi bagımlılıksa bide su son dönem inanılmaz asitli icecek icmek istiyorum midem yanmiyor ama içim yanior🤣
Ozlemzeynep Dtinc sağlık olsun yeter ki veririz Allahın izniyle zayıf da değilim kilolu olmama ragmen baya aldım sağlık Ocağı normal dedi 🤭🙈
Susam1 cansugrn 27+4 ama ben bu 1 aydır çok abarttım ekmek çikolata olayını 🙊 biliyorum nedenini demek ki kesmek lazım hoş çocugum sağlıklı olsun kilo alınır verilir ona takılmam ama merak ettim diğerlerine göre kendi durumumu
ilkcan64 Sevgiiiy internette bi kadın var yogadayoga diye oradaki Kadın evde rahatça yapılan yürüyüşleri var hafif olanları seçiyorum bende