E-G-C soyleki bize tek refakatci dediler ama ben dogumhanedeyken esimdeki endiseyi gordukleri icin birini cagirmasini soylemisler, o da bunu duyunca bana birsey oldu sanmis 😅😅 ama ben dogumdan cikinca istemedim baska kimseyi esim ile hallettik cok sukur, bence sinirlama yok ama onlem almak zorundalar tabi ki kisitlama varmis gibi, ziyaret de yasak diyorlar ama benim kiz kardesim de arkadasim da beni gormeye geldiler ☺️☺️