E-G-C vallahi benim de ilk gebeligimdi esim de biri bize yardimci olsun ya yapamazsak diye cok endiselendi ama ben istemedim simdi iyi ki de istememissin biz ne guzel hallettik diyor, hala daha yalniziz bir gun bile yani hatta bir saat bile kimsenin yardimina ihtiyac duymadik, simdi diyoruz ki bence pandemi kalksa bile dogumdan sonra da annenin yaninda bir tek baba kalmali ziyarete de oyle cat kapi kimse gelmemeli, babanin bebege adapte sureci vs boylesi daha guzel.. hayir fotografciya da gerek duymamistim, hala daha bana cok gereksiz geliyor ama satafatli bir cekim olmasi gereksiz geliyor yoksa Zeynep Hanim dogumdan hemen saniyeler sonra hem bebegimin hem de hep birlikte benim, ebeler bebegi babasiyla tanistirirken falan cekmis, Zeynep Hanim gece bana yollamisti ☺️ Boyle kucuk bir de jest yapmisti cok hosuma gitmisti, hani hastanenin fotografcisi var evet ama kimdir ne kadara anlasma disardan izin var mi vs hic fikrim yok acikcasi ☺️ Insallah Zeynep Hanim yapar dogumunuzu inanin cok memnun kalirsiniz cok sevindim vallahi ben sizin adiniza 🙏🏻🙏🏻