EbruAslan EbruAslan benim kanamam oldugu icin acil gitmistim 13 Aralikta, once nstde sancilarim cikti hissetmiyordum acilmam da vardi 2.5 cm.. sancilarimi hissetmedigim icin evim de yakin olunca eve yolladi beni doktor, sabah aksam gittim kontrole sancilari hissetmedigim icin en sonunda 15 Aralik icin suni sanci ile baslatalim hem dogumunu da ben yaparim demisti doktorum, ki sabah doguma gitmek icin hazirlanirken de suyum geldi 6da yatis yapilip suni sanci verildi, suni sancinin acisina dayanabildigimi epidural istemedigimi soyledim oncesinde de daha cok artacak mi siddeti diye sormustum o sirada acikligim 8cm e gelmisti zaten siddet artmicak dedikleri icin epidural yaptirmadim, ama sonra ne yazik ki acilmalarimin artmasiyla birlikte kendi sancilarim da geldi cok sukur ki sonrasinda 45 dakika surdu surmedi dogumum 12.32de bebegim dunyaya geldi ☺️ Sabah 8e geliyordu suni sanciyi hissetmeue basladigimda oncesinde covid testi falan da yapildi cunku.. evet mesai saati disinda hangi doktor varsa doguma o xgiriyor, ve kendi doktorunuzu isterseniz ucretli ama ucreti bilemiyorum ne yazik ki, sagolsun doktorum konusunda cok sansliydim iyi ki kendisine gitmeyi tercih etmisim