Nesli5 canım herşerde vardır bi hayır sakın isyan etme sen iste ama sitreste yapma baksana ne anlatayım benim bi arkadaşım vardı eşi de eşimin arkadaşı onların 7sene çocuğu olmadı eşim hep derdi olucak sabret zamanı gelmemiş diye bir sürü doktorlara gittiler kist ameliyatları oldu eşi ameliyat oldu ilaçlar tedaviler doktor artık olabilir diyordu ama olmuyo du birgün dedik camiye gidelim sabah namazına ve kalktık gittik çok kalabalıktı biz kaldık bahçede tam farza başladık yağmur başladı farz bitti duamızı ettik amin dedik yağmur durdu okadar feyizliydiki eşimde namaza başlamadan arkadaşıma iste dedi allahtan iste çocuğu ve namaz bitti biz çıktık eşim istedinmi dedi istedim dedi burda kim ne istediyse herkezin duası kabul olacak inş dedi ve o ay tüp bebek tedavisine başlıyıcaklardı doktora bi gidiyo hamile olduğunu öğreniyo Uçmuştuk sevinçten rabbim ne kadar büyük yeterki ondan iste yazarken bile içim ürperiyor okadar etkilenmiştimki bu olaydann rabbim senide ve tüm evlat isteyenleride sevindirsin canım