Nesli5 ben kendim hemşireyim, hastamdan ve çevremdeki çoğu kişiden duydum ve şahit olduğuma göre diyebilirim ki eğer ikinizde de bir sorun yoksa sadece strese bağlı nedenden olmuyordur. Biraz akışına bırakmayı deneyin, bir hastam tam 20 yıla yakın denemiş defalarca tüp bebek tedavisi görmüş, 38 yaşında artık tamam bu yaştan sonra olmaz dedikten 1 ay sonra hamile kalmış, 40 yaşında da 2. çocuğu olmuş. Demem o ki biraz kafada biziyor bazı şeyler. Bu kadar isterken Allah muhafaza hem akıl sağlığınıdan olma hem de eşinden, herşeyin hayırlısı olsun 🙏