Nesli5 öncelikle dua edin, camiye gitseniz ne olacak anlamadım. Tevekkül edin Allahın bri bildiği vardır, ayetinde diyor biz dilediğimize evlat veririz diye. Bunun dışında tüm tahlilleri ve kontrollerinizi olun daha sonra tedaviye başlayın . Belki doğal yolla olması daha düşük bir ihtimaldir. Normal sağlıklı çiftlerin bile hemen çocuğu olmuyor.gebelik şansı her zaman %100 değildir. Öyle olsa her kadın her ay hamile kalırdı. Bunun dışında tedavi yolları var, soruna göre bir yol çizersiniz. Nasipten öte yol yok.. üzülmeyin insanları da düşünmeyin