Sevgidoluanne cnm gebeligimin başında elif alaca gittim her söylediğime tamam olur vs diyen biriydi başka doktorların izin vermedigi şeylere o tamam diyordu guvenemedim daha sonra İrem Yengel’e gittim o sıralar makat çatlağından ötürü çok rahatsızdim 1 ay çok çektim hergunum sancı ve ağlamakla geçti 11 haftalik oldum artık dayanamadım gittim dedim İrem hanım böyle böyle derdim var operasyon geçirebilir miyim bana ben makat hastalıkları doktoru değilim bilmemne genel cerrahiye git falan diyor sanki ben bilmiyorum gel beni ameliyat et dedim o haftalarda operasyon geçirmenin bir sakıncası varmı diye soruyorum dedim onu soruyorsan mecbur kalindiysa olabilir dedi tabi biraz ters bir şekilde bende sinirlendim çok ben orda acı çekiyorum oturamiyorum ağlıyorum hergun hiç demiyor operasyon gecirirsen gel bebeğe bakalım şudur budur bide azar yiyorum acılı halimle Tülay yorulmaza da annemi götürmüştük 65 yaşında kanamasi vardı rahimde sıvı birikmiş kürtaj olması gerekiyor dedi iyi dedik hazır bende olsun operasyon oldu aradan bir iki ay geçtii kadının kanaması geçmedi Dr nornal geçer diyor falan en son dedim anne böyle olmaz sen birde memlekette devlete git dedim kadın bir gidiyor düzgün işlem yapılmamış parçalar kalmış vs ne kadar kızdım anlatamam aynı operasyonu tekrar oldu anacim ondan sonra soğudum zaten birde şu diğer yaşadığım olaylar pelin Ergenekon çok tahlil istiyormuş yanlış teşhis koyabiliyoemus sezeryan yanlisiymis diye okuyorum Naile zaten buzdolabı çok ters kadın şerife hanıma hiç gitmedim bu olanlardan sonra orayı eledim ben ilk doğumumu orda yaltim ama 5 yıl geçti benim zamanımda çok iyi doktorlar vardı yoğun bakımda yok şuan zaten