NilayRuya Eski9 evet söyleyip çekiyorsun canım hatta renkli baktı benim bebise asistanı da telefonuma video çekti
Mmhtpmhmt04 Eski9 Küçükçekmece de oturuyorum nisa hastanesi doktor asiye hanima gidiyorum çok memnunum muayene ücreti 170 tl
Mmhtpmhmt04 NilayRuya benim ablamda asiye hanımda 4 sene önce doğum yaptı ikinci sezeryen dogumuydu çokta memnun kaldı bende oyuzden başından beri asiye hanıma gidiyorum cok ilgili bir doktor
-ozlem Eski9 batı bahat doktoru dr ali çelik klinik actı halkalı meydanda ben ona gidiyorum gayet memnunm canım
SeymaK -ozlem muayenesi ne kadar peki ve doğumu nerede yaptırıyo ve doğum ücreti ne kadar biliyo musunuz
NilayRuya Mmhtpmhmt04 bende arkadaşımın tavsiyesi üzerine gidiyorum o da iki doğumu onda yaptı kendisi de çok tatlı dilli bir doktor iyiki yolum kesişmiş onunla tecrübesine hele diyecek söz yok herkes gönül rahatlığıyla gidebilir
Kimkibu Eski9 medicalpark florya doktorları cok iyi isterseniz orayıda bir araştırın.. ben orda hüseyin beye gidiyorum günay hanımdanda herkes cok memnun kac kisiden duydum ve cevre hastanelere göre yaklaşık fiyatlar
paradiseeeeee Eski9 Herkes Nisa hastanesini çok öneriyor bi çok arkadaşım orda doğum yapmış memnunalr tavsiye ederim
Mmhtpmhmt04 Eski9 odaları gördüm zaten düşük riskimden dolayi odalarinda 3 sefer yattım çok büyük değil ama zaten pandemiden dolayı doğum yapınca çok fazla kalmiyorsunuz ablam doğum yaptığında yani normal çok büyük olmayan bir odaydi
Eski9 NilayRuya hiç Medipol Sefaköye gittinmi cnm ben nisanin fotolarına falan baktım instada falan aynı oranın içi gibi geldi gerçi büyüklüğü benim için çok da önemli değil Medipol sefakoyde küçücük odalar
Eski9 Mmhtpmhmt04 anladım cnm büyüklük benim için önemli değil zaten de instada vs hastanenin fotolarına baktım hiç gittinmi bilmiyorum ama iç dizaynı Medipol Sefaköy gibi geldi bana aynı