-ozlem Sevgidoluanne tema hastaensinin doktorları cok iyi ama ücreti fazla 😞 batı bahatın kadın doğumcuları cok iyiydi ama cogu temaya gecti uygun olsaydı bende oraya gitcekdim ama 304 tl sigortalı 😞
Hanz Eski9 ben batibahat gitmiştim bir keresinde acile merdivenlerden düşmüştüm fakat temadakine gittim cok ilgililer cok iyi davranmışlardı ve halamla kuzenimde ikitellide dogum yapti doktorlarindan çok memnunlardı fakat rumeli hiç onermem orası berbat ya herkesi sezeryan alıyorlar diyorlar ama başımdan sacma bir olay gecti orada bitti benim için
Eski9 Hanz keşke başında nisaya gitseydim valla böyle kafam karışmazdi ne diyelim hayırlısı memnun kalmazsam oraya gececcgim zaten
Kimkibu ayshoo kuzenim orda doğum yaptı hic memnun değildi ilgisizliği bıkmışlığı gercekten onu cok yıpratmıstı.. son zamanlarda doktorda değiştemedi dopumda falan sıkıntı çekmişti baya
ayshoo Kimkibu aaa şaşşırdım aynı doktor mu bilmiyorum ama gece kaç olursa olsun her şikayetimde dönüş yapıyorlar takipleri çok iyi ilk başlarda alttan muayne olmak zorunda kalmıştım sağolsun doktorum o kadar detaylı anlatıp beni rahatlattı ki normal doğum düşünmeyen ben normal yapmaya karar verdim ve kişiye özel ebe vermeleride çok iyi arkadaşım yaptı doğum sonra full ilgi ondaydı
dimple94 SeymaK eşi içeri alıyor evet en başından beri bir sorun olmadı. Benim özel sigortam var ücretleri bilmiyorum ama ararsanız hastaneyi telefonda bilgi veriyorlar.
Eski9 NilayRuya canım merhaba bugün nisaya Asiye hanıma gittim dediğiniz kadar varmış çok çok memnun kaldım kimse de yoktu burda yorumlarda yok hastane çok kalabalık yok şöyle yok böyle bir sürü kötü yorumda vardı hickimse yoktu 10 15 dk kaldım içerde uzun uzun baktı ilk hamileligiimden şimdiye kadar herşeyi sordu not aldı çok memnun kaldım valla iyiki sizi dinlemisim bundan sonra oraya devam çok mutlu oldum bebeğimi görünce renkli foto bile verdi hatta ilk gebelikte tansiyon çıktığı için aspririn neden baslamadilar dedi tecrübeli bir doktor belli sağol valla tavsiyeniz için 😊
NilayRuya Eski9 ooooo çok sevindim canım valla ☺️ sabah mı gittin sen? Bazen oluyor yoğunluğu ama bak kendin de gidip görmüşsün gerçekten tecrübeli bir doktor yani olacak o kadar ☺️ mutlu oldum memnun kalmana o kadar tavsiye ettim üzülürdüm yoksa 🙈☺️
Eski9 Mmhtpmhmt04 canım merhaba bugün nisaya Asiye hanıma gittim dediğiniz kadar varmış çok çok memnun kaldım kimse de yoktu burda yorumlarda yok hastane çok kalabalık yok şöyle yok böyle bir sürü kötü yorumda vardı hickimse yoktu 10 15 dk kaldım içerde uzun uzun baktı ilk hamileligiimden şimdiye kadar herşeyi sordu not aldı çok memnun kaldım valla iyiki sizi dinlemisim bundan sonra oraya devam çok mutlu oldum bebeğimi görünce renkli foto bile verdi hatta ilk gebelikte tansiyon çıktığı için aspririn neden baslamadilar dedi tecrübeli bir doktor belli sağol valla tavsiyeniz için 😊
Mmhtpmhmt04 Eski9 merhaba canım çok sevindim memnun kalmana evet benimde tansiyonim çıkıyor diye vermisti 32. Haftada biraktiriyor çok ilgili yardımcı doçent zaten kendisi kalabalık olmuyor sadece acil doğum çıkınca bekleme süresi oluyor oda çok normal çok sevindim adınıza ben çok memnunum zaten söylemiştim
Eski9 NilayRuya valla bazı insanlqr zatten ne bekliyorlar onu da anlamıyorum yok hastane şöyle böyle yok doktor kötü falan yazanlarda olmuştu foruma çok araştırdım gelsinler bide rumeliye baksınlar bunu diyenler 🙈 hastane gayet sakin ve temiz bence belli saatlerde belki kalabalık oluyordur bilemem ben öğlen 1 de gittim kimsecikler yoktu birde bana bu zamana kadar kimse asprin onermedi ilk gebelikte tansiyon olayı yaşadığım için çoktan başlanılması lazımdı nasıl kimse demez sana bunu diye şaşırdı orda bile ayrı bir güvenimi kazandı hemen başlıyorsun geç bile kalmışız dedi sevdim bakalım nisaya devvam şuan 😊
Eski9 Mmhtpmhmt04 senin ilk gebelik mıydı aspirin mi içiyorsun sende bana şuana kadar gittiğim hiçbir Dr aspirin kullan demedi oda şaşırdı umarım cikmas suanlik bir skruun yok ama bakalım
NilayRuya Eski9 oh süper gerçekten mutlu oldum senin adına ☺️ bende geçen gittiğim de kalabalık değildi sanırım kendisinin bir operasyon u vardı biraz bekledim ama beklemeye değer , inan başka güvenecek hastane bulamadım etrafımda sen nerde oturuyordun
Mmhtpmhmt04 Eski9 evet ilk gebeliğim ama orda tansiyon ölçümlerimde yüksek çıktığı icin tansiyon takibi yaptırdı sonunda tansiyon ilacı verdi ve tansiyon yükselince bebeğe gidne kan akımı yavaşlamamasi için aspirin kullanmam gerektiğini söyledi oyuzden kullandım 32. Haftada biraktiriyor
Mmhtpmhmt04 Eski9 sana tavsiyem tansiyon aletin varsa sürekli takibini yap gerektiğinde çok yukselirae whatsaptan iletisime gecersin doktorla ben 32. Haftaya kadar kullandim aspirin suan 36. Haftadayim sadcee vitamin kan ilaci v d vitamini kullanıyorum
Tncgamzee Eski9 Eski9 yağmur hanımı bırakma sebebinizi öğrenebilir miyim bende kendisinin takipli hastasıyım.
Eski9 Tncgamzee cnm muayeneler aşırı kısa sürüyor 2 dk şipşak boyu kilo bilgisi vermedi bana ayrıca ne tansiyonuna ne kiloma hicbirseye bakilmadi hiç bende bıraktım Dr kötü değil tatlı bir bayan ama ben biraz daha ilgi alaka bekliyorum sormadan birşey söylendiği yok nasılsın iyimisin nasıl gidiyor bile denmiyor o yüzden biraktim
Eski9 NilayRuya evet Sefaköy cnm baya mesafe var seninde valla benim eşim beni sinir ediyor bazen yok dibiimizde Rumeli Medipol varmış ona gitseymisim yakınmış 😁 dedim çok konuşma bakım
NilayRuya Eski9 ahahahahaha 😁😁😁 benim eşimde İnönü de büyüdü akrabaları hep orda pandemiden önce sık sık gider gelirdik ☺️ ya bize de uzak Yenibosna ama doktordan dolayı uzak sıkıntı olmuyor bana . Zaten bu nisa hastanesi de Medipol Hastanesi’ne bağlı ☺️