sntn Yusrahmet benim bedenle ilgili bir sorun değil canım giymeye bile gelmiyor elimi değdiğini an yırtılıyor. Ben 70 kiloyum şuan
Sen1meleksin sntn bende ordan alıyordum yorumlardan sonra iptal edip şoktan daha uyguna aldım ve denedime dikişleri sağlam
UmayAsya Bende şoktan almıştım postu görünce hemen paketi açıp kontrol ettim baya esnettim falan ama sapasağlam onlarda bir sorun var demekki
elifravza sntn bende kullandım doğum yaptığımda, hiç sıkıntı yaşamadım.Orkid lerin de son kullanma tarihleri var,bu tarz bezlerinde.Muhtemelen son kullanma tarihi geçmiş olan ürün size denk gelmiş ve özelliğini kaybetmiş bu yüzden
[silindi] Ilk dogumumda kullandim cok rahat ettm yine ilk alacagim seylerden biridir. Bir cok arkadaşıma da tavsiye ettm memnun kaldılar
[silindi] sntn küçük mü aldınız acaba herkes cok övüyorda bende almayı düşünüyordum eğer iyi değilse almayım boşa evde Bi sürü hasta bezi var
Mom726272 [silindi] benim doğumuna yakın 63 kiloydum L beden aldım şok marketten hiç Bi sıkıntı yaşamadım hasta bezi bağladılar doğum bitince ama o cok büyüktü depend daha kullanışlı
NurSema01 sntn 25 gün önce doğum yaptım resmen kurtarıcımdı ne yırtılma ne kayma oldu hatta kenarlarını ben yırtarken bile zorlandım
sntn huzur- depend iğrençliği başlığının neresi abartı acaba burda soda içtim bebeğim erir mi diye açılan postların yanında benim açtığım post gayet normal bence