sntn huzur- depend iğrençliği başlığının neresi abartı acaba burda soda içtim bebeğim erir mi diye açılan postların yanında benim açtığım post gayet normal bence
Aleynabardak Ilk dogumumfa kullandim cok memnundum kurtaricim oldu resmen acaba sizemi defolu urun geldi
Baobap sntn raf süresi çok uzundur. Kesin çürümüştür yani. Başka yerden yine deneyin bence çünkü aşırı kolaylık sağladığını söylüyor herkes.
Merve_kucuk sntn Normal iç çamaşırı gibi giymiştim. Hiçbir sorunda yaşamadım. Acaba aldığınız depent de mi sıkıntı vardı. Yada bedenine uygunmu değildi. Ben şoktan almıştım. Bakabilirsiniz
Mom726272 [silindi] benim doğumuna yakın 63 kiloydum L beden aldım şok marketten hiç Bi sıkıntı yaşamadım hasta bezi bağladılar doğum bitince ama o cok büyüktü depend daha kullanışlı
Duruaslan sntn internetten mi aldın eğer internettense pek sağlam değil ben 1 paket aldım şoktan sızdırma vs yapmadı memnunum
Alyaveannesi sntn bende kizimda kullanmistim o kadad memnun kaldim ki o benim kurtaricim olmustu normal kilot gibi giyiyordum
BurcuP sntn bence ayıplı ürün gelmiş size lütfen iade edin ücret iadesi isteyin başka bir mağazadan alın veya ısmarlayın ben de ilk bebeğimde kullandım gayet sağlamdı