sntn ben onlardan değilde markasını hatırlamıyorum normal kalın pedlerden almıştım çokta rahat ettim normal ped yani sdce kalini.. kulot gibi olanlaremutlaka yırtılır diye tahmin etmiştim bebeğe pişik yapan bezleri de kullandım lohusa dönemini öyle geçirdim hatta hastanede de çocuk bezi takmıştı hemşire ilk üstümü giydirirken ben açıkçası hiç kullanmadim ama tahmin edebiliyorum nasıl saçma bişey olduğunu