sntn Ozgglt_ e bebekten aldım canım doğuma da az kaldı eczanelerde felan da bulunmuyor zaten geç geldi
Ozgglt_ sntn benimde 35 günüm var aldım gelince hastane çantama koyayım diye üzüldüm valla sizin adınıza inşallah öyle gelmez benimkide ne diyim tam bir şanssızlık olmuş
sntn Baobap bende yorumlara güvenerek aldım ama bilmiyorum biri iliş değil içinden çıkanların hepsi aynı
Baobap sntn raf süresi çok uzundur. Kesin çürümüştür yani. Başka yerden yine deneyin bence çünkü aşırı kolaylık sağladığını söylüyor herkes.
sntn Busbushatun L beden aldım canım daha giymeden yırtılıyor zaten anlamadım ben e bebekten aldım internetten götürsem değiştirebilir miyim acaba
Busbushatun sntn netten aldiginiznicin magaza iadesini kabul etmezler ama acilip kullanilmis kozmetuk urune girdigi icin iade olur mu emin degilim bi cagri merkezini arayip sorun isterseniz once
Asli10 sntn çürük çıkmış olabilir bazıları çok zaman geçince çürüyo bende şahit oldum şok marketlerde stılıyo migroslrda da var
sntn Busbushatun kullanılmadı ki yani defolu ürün gönderdiler resmen şikayet var a yazdım bakalım olmazsa markayla iletişime geçeceğim
Sumsumm sntn sansina senin urunun hatali cikmis galiba canim kime sorsam memnunlar.cunku bende almayi dusunuyorum😔
ilgin22 sntn neden öyle oldu bilmem ama ben doğumda 3 paket bitirdim ayrıyetten ilk adet olduğumda lohusalığımda falan hep depent kullandım hiç böyle bir sorun yaşamadım 🙄
Gzd sntn ilk doğumumda 2 paket bitirdim valla çokta memnun kaldım, acaba size defolu bi paket mi denk geldi?
Arnisa sntn merhaba hangi marka depend aldınız? Bende almayı düşünüyordum. Markasındanmı öyle oldu acaba
Ozge3747 34_21_23 Arnisa Depend tek bir marka değil mi? Yani diğerleri lohusa pedi olarak geçiyor. Depend kendi başına bir marka zaten. Yani ben mi yanlış biliyorum acaba sormak istedim. 🤔
Martha sntn 2 sene önce doğumumdan sonra kullandım ben çok memnun kalmıştım hiç öyle bir sorunla karşılaşmamıştım pakette mi bir sıkıntı vardı acaba 🤔 ben de ebebkren almıştım mağazadan
Cemrenin_annesi80 FatRam_1703 bende hasta bezi aldım çocuk bezi gibiymiş bi an pişmanlık yaşadım nasıl kullanırım diye
34_21_23 sntn ben e bebekten aldım eve geldiğimde de deneme yaptım bedeni oluyor mu sorun yaşarmıyım diye. Hiç bir sorun yaşamadım siz hangi marka aldınız acaba ondan kaynaklı olabilir