Kucukmucize ben normalde de çok sıkan kıyafetler giymiyorum bana sıkıntı veriyor, erken hafta olmasına rağmen hamile giyime geçtim çok rahatladım 😅 ama hamileler için yapılan kıyafetler cok demode bilmiyorum neden bu kadar eski moda yapıyorlar pantolonları anlamadım. Bebeğim kısmetse eylülde gelecek o yüzden en iyisi tayt tunik ya da elbise olacak gibi