Bende 18. Haftada aldım önemli olan alt evet çünkü rahatsız ediyor karni sıkıyor lastigi düğmesi normal kiyafetlerin. Evde giymek için esnek kumaş bi bol paça alt, dışarda giymeye bir kot bir eşofman aldım bitane annem hamile elbisesi dikmiş onu verdi ,şimdilik böyle zaten coronadan dışarı çıkılmıyor anca hastaneye bazende alışverişe. abartmaya lüzum yok yeter 3 alt bir elbise altı üstü 3-4 ay giyiliyor