Kucukmucize Seda-34 anladım benimde öyle üst konusunda sıkıntı yok pantolonlar dar olduğundan olmuyor 🙈
Kucukmucize Soe olmazsa öyle yapayım beden konusu sıkıntı olur diye düşündüm ayarlandığıno bilmiyordum ilk hamileliğim daha başlardayız ama pantolonlar kapanmıyor 🙈
Seyma2861 Kucukmucize 31.deyim hala eski kıyafetlerimi giyiyorum zaten bol giydiğim için sanıyorum ama pantolonum artık isyanlarda yani😀
Sulbiye Kucukmucize sadece tayt aldım onu giyiyorum eski kıyafetlerimi hala giyiyorum yeni almadım özel 😊32 hafta
Kucukmucize Sulbiye anladım o zaman bizde tayt pantolon alıcaz şimdilik üste sıkıntı yok 😊ben zayıftım o yüzden herhalde bizim pantolonlar olmuyor daha 7. Haftada
Beyzan Kucukmucize ben 17 haftalık hamileyim 12. Haftadan itibaren göbeğim sıkmaya başladı. Üst giyimde sorun olmuyor ama altıma nir hamile pantolonu ya da normal bir esofman oluyor. Şu an tek sorun kotlarda ve sutyenlerde
Beyzan Kucukmucize yani bende öyle oldu ozellikle üst giyimde kışlıklar esniyor. Sweatler zaten bol. Benim şu an sadece kabanin ve şişme montun önü kapanmıyor 🤦🏻♀️
Kimkibu Kucukmucize 22+2 yim üst kıyafetlerim oluyor onları giyebiliyorum ama alt pantolonlarımla 14 15. Haftalarda vedalastık ayarlanır hamile pantolonu aldım tayt vs onları giyiyorum😊
Kucukmucize Minnosunannesiii bende abartmak istemiyorum ilk hamileliğim pantolonlarım kapanmıyor acaba şimdi alsam ilerde olmazsa diye düşünüyordum ama ayarlandıgını bilmiyordum onun için evde sorun yok ne bulursam giyorum zatende
melzey Kucukmucize 22. Haftamda annemin zoruyla hamile pantolonu, taytı, pijaması ve eşofmanı aldım. Kendi kıyaferlerim oluyordu ama annemin ısrarla karnını sıkıyor bunlar dar oluyo çocuk sıkışır ısrarlarına dayanamadım 🤭