Kibarbaby Deletedmom15257 benim için öyle geçti inanki ikinci gün oldu ee hala acımadı diye bekliyodum
Deletedmom15257 Kibarbaby 😂🤣😂eee acımaz herkesin bünyesi farklı demi belki benim cokk ağır olabilir yani en iyisi rahat olmak
Deletedmom15257 aysgl24 Kibarbaby deletedmom28 acımadı kiiiii 🤣💪💪inşallah acımaz yaa kızlar simdi iyide genelde birgun sonra agri oluyormus
ZeynepDemiraglar esras Kollarım uyuşuyor-50kere tuvalete kalkıyorum gözum kapalı😀 Hiç bişey yapasım yok şuan uykum olsada dogum gunune kadar Uyusam