Kibarbaby Deletedmom15257 bişey olmaz iyi düşün ben üç gün ağrıycak diye Beklemiştim hiç bişey olmadı
Deletedmom15257 Maliefem çünkü yoksunuz ben burda tek kalıyorum biliyorsun hep evdeyim :( burdan çıkmıyorduk eskiden şimdi yoksunuz sohbet edecek yer arıyorum:( gelin sizi özleedim
Deletedmom15257 Kibarbaby yaa yine çok iyi azcik.agriyo oda bulaşık yıkayınca bi zahmet ağrı olsun yani demi😂
Deletedmom15257 Kibarbaby bugün azcikkkk agriyo çok şükür dün rahat uyudum ama destek koydum altina 😂
Em_ine Gunaydın hanımlar bizde 19+2 olduk gece cok gec uyumama ragmen erken kalkıyorum karnım kucucuk oluyo aclıktan mı acaba uzun surelı ac kalmak bebege zararlı mı yoksa o vıtamınını alır mı benden ....
Lonelinesss Deletedmom15257 ilk hamilelikte yapmıştım ben bugün gideyim sorayım o zaman ne zaman yapılacak diye
PasaninAnnesi Günaydınn 🙋 22.haftada bende uyuyamiyorum artik gece kac kere kalktığımın hesabi yok her sabah 5de illa kalkiyorum bacak agrılarimdan 1 saat dolanıyorum bidaha yatiyorum 7 8 gibi bidaha kalkiyorum saclarim elektrik carpmis gibi zombi halde dolaniyorum 😂 kahvalti yaparim birazdan sonrasinda uykum gelir az uyuyim derim illa ya zile basan olur ya arayan olur yine uyanirim 😂
Deletedmom15257 Lonelinesss 20 haftada genelde yapılıyo ama bazı sağlık ocaklari değişik zamanlarda yapiyo git sor cnm zaten 20 deysen hemen yapar
Merve77 esras gunaydin kontrolum var bugun sol tarafimda da agri var 2 gundur acaba stres mi yaptim aslinda kendim den cok arkadasim doguma girdi bu sabah onu bekliyorum