Deryayurt 34_21_23 bozma hic dogumdan sonra veriliyor inan ben ilk gebeliğimde 30 kilo aldım dogumdan 3 ay sonra eski kiloma döndüm sağlıklı olsunlarda gerisi hallolur 😊
Gigy 34_21_23 benim de öyle 27.hafta 9 kg almışım ,kg verilir ona takılmıyorum bebiş iyi olsun yeter ,gebelik şekeri sınırda çıktı diyetisyen ile devam ediyorum doğuma kadar,daha iyi oldu böyle içim rahat en azından ☺️
34_21_23 Gigy bende böyle giderse şeker sıkıntısı yaşarım. Öyle tabi ya valla onlar sağlıklı olsun zaten tek tesellim bebeğimin iyi olması 😊
34_21_23 Limonumm benimde yakın arkadaşım 23 kilo almıştı bebek 3400 gr doğdu. Gereksiz yediklerimiz sadece bize kilo oluyor bebeğe hiçbir faydası yok malesef 🤷🏻♀️😀
Gigy 34_21_23 şeker yüklemesind kadar dikkat edin bence etkiisini görürsünüz ,benim 3. Günüm diyette hemen düştü şeker
Limonumm Bende yarın 17 haftalık olcam yarın minnoşumu görecem 20gundur bebismi gormememisim bugün nasıl bitecek heyecanlıyım
Buketkucuk 34_21_23 bende normal yediğim halde fazla kilo aldım. Sanırım gebelikte daha hızlı, daha kolay kilo alınıyor. Birçok sağlıksız şeyi yemeyi kestim bakalım bundan sonra kilo alma konusunda sorun yaşamam inşallah 😇
Mom97 34_21_23 bugün doktora gidicem kilo almışsın derse valla benim dışımda gelişen bir olay dicem yemiyom içmiyom adam akıllı 🤣
34_21_23 Mom97 ilk haftalar hiç bişey demiyorlar yani bana bişey demedi bende rahattım 😀 bugün ilk defa uyarı verdi
34_21_23 ogrencianne35 sizde benim gibisiniz olmuyor napalım 😀 eve geldim kendi kendimi avutuyorum ayağımdaki botlar ağırdı kesin 1 kilo oydu yarım kiloda üstümdekiler diyorum😂😂😂😂
12oe Gunes_84 sizinle aynı kiloda hamile kalmışız bende 68 ile hamile kaldım. Çok korkuyorum kilo alıcam şişicem kocaman olucam diye ama azar azar yemekten de kendimi alamıyorum canım istiyor. 17+4′üm bende. İnşaAllah bebeklermiz sağlıklıca dünyaya gelirde kilolar gider diyorum kendime😁