34_21_23 bende 25+3 7 kilo almışm banada çok geliyo ki ben dikkat eden biriyimde yani kahvaltıda ekmek yiyorum diğer öğünlerde sadece tokluk hissi versin diye bi lokma iki lokma anca yiyorum bide gebelik şekeride çıktı üstüne 🤦♀️ ama çikolatadan vazgeçemiyorum işte canım sıkılınca hemen cikolata geliyo aklıma onu nasıl çıkarıcam hayatımdan bilmiyorum 🤷♀️