Ekvatoral bende ne aldıysam ekmekten arada yaptığım kaçamaklardan aldım diye düşünüyorum. Suda içiyorum 3-3,5 lt su içiyorum inanın. Yürüyüşte yapıyorum mümkün olduğunca. Rahatlık vardı aslında bende kendimi bildim bileli hep aynı kilolardaydım almam ben diyip yedim ama o iş öyle olmuyormuş 😂