Nur_tanem Su123 🤣😜dimi ben gerçekten gördüm ama ondan kolay oldu bizim küçük paşa bu sefer kimseye karıştırtmadı aferin oğluma 🧿😍💙🦁 kızcazin bahanesi olur dediydim amma kâr etmedi 🤷🤦
sacmalamakizim Sedyas Biz eşimle ilk hamile olduğum da anlasmistik erkek olursa kendisi koyacak kız olursa ben babasinin ismini koyacak mustafa cinsiyet belli değil tabii daha. Bosver koysun gönlü olsun kız olursa sen koyarsın. 🌸
BurcuP sacmalamakizim aynı biz 😁kız oldu ben koydum şimdi erkek o koyuyor , sözümüzde durduk , mustafa olacak babasının adın😄😄
BurcuP Sedyas Mahmut Alp nasıl? Mahmut babamın ismi 😀 ben de kayınpederimin ismini koyuyorum Mustafa olacak 😀 sıkıntı yapma 2. İsim koyarsın. Onu kullanırsın. Ben tek isim koyuyorum eşim tek isim istiyor.
sacmalamakizim BurcuP Mustafa ismini önce beğenmemistim hayir baska koy dedim ama düşününce güzel gelmeye başladı zamanla. 😊 Adlariyla yasasin çocuklariniz inşAllah. 😊🐣
Esosun Sedyas canım sende mahmut doruk koy uyumuna bakma. Zaten mahmudu kullanmaz diyosun 😅 problem çözülür yaşı 18e varınca mahmudu sildirir mahkeme kararıyla kurtulur beben 😂 bu kadar
tatlissannee Çok zorluyorlarsa ve bu eşinle aranı açacaksa koy Mahmut Doruk hep Doruğu kullan zaten herkes annesinin söylediği isme alışacak Mahmut unutulur gider. Zaten resmi olaylarda bile M.Doruk olarak geçer senin istediğin daha çok olcak canım üzülme 😍🙏❤️❤️
BurcuP sacmalamakizim amin inşallah , dedemiz şehit binbaşı Aslan gibi adammış , mustafalar Aslan gibi oluyor bence inşallah öyle hayırlı evlatlar olurlar 🙏🙏
Sedyas denizanasi1 ooo ona bıle laf ederler ilk basa benım ismimi koymadın diye ömrüm boyunca onların çenelerini çekemem sinir hastası olurum
zeytinkiz Sedyas bu gibi durumlara saygı duyuyorum da hala ana baba ismini miras gibi cocugun koymak isteyen var mı ya. 😒 Cok şükür ne benim ailemde ne eşimin ailesinde öyle bir durum yok. Ama şöyle de olabilir MAHMUT EGE 🤗
Gamze_34 Sedyas mahmut buğra var arkadasimiz buğrayı kullaniyor biz bile mahmut ismini kimlikte olmasina rağmen aklimiza gelmiyor.ben bi ara sordum evde ailede mahmut diuolar ama ben buğra ismini cok sevdigim icin okul ce iş ortaminda buğra olarak taniniyor hatta mail vs gibi seylerde direk buğra kullaniuor.
Sedyas sedefyrs1101 ikna etmeye calıstım ben ama takmıyorlar bile bu sefer stres yapıyorum agrılarım oluyor kafama cok takıyorum kaynana kayınbaba baskısı olmasa eşimi Bı sekılde hallederim konusurum ama onların çeneleri yuzunden sıtkım sıyrıldı
KMerveK Sedyas mahmut diye isim hayali mi olur ya cidden bu erkeklerin kafası hiç çalışmıyor bizde de benzer durum var seni çok iyi anlıyorum