Kızlar suanda 14 haftalık gebeyım. Doktorum %99 erkek dedi ve o gunden itibaren eşim ve ailesı isim konusunda baskı yapmaya başladı kayınbabamın ismi olacakmış. Ve adı Mahmut. Ben istemıyorum dedıkce sımdıden konusmaya basladılar. Eşimin de cocukluk hayalıymıs babasının ismini koymak. Ne yapsam bilemedim. En sonunda pes ettim ve tamam dedim. Şimdi Mahmutun yanına bir isim daha koymak istiyorum sizce ne olabilir? İlerde cocugum kesin kullanmayacak Mahmut ismini ama yapabilecek bıseyım yok. Fikir verirmisiniz? 😔