Yazık çok üzülüyorum ben böule bencilliklere, cahilliklere, oğlan doğunca kayınvalidenin kayonpederinin yanında mustafanın altını değiştireyim, mustafayı emzireyim, mustafanın pipisini sünnet ettirelim, ay mustafa zıçtı falan dersin görürler günlerini!