Buse-93 evet toplanma oluyor ama genelde tuvaletim sıkıştığında toplanıyor sanki😳 ağrı sızı yok ve hala çok yukarda hissediyorum doğum kanalına indi mi inmedi mi emin değilim 37+3′üz, çok ayakta kalınca baskı hissediyorum kalçamda ve belimde ama öyle bariz sancı ağrı yok, bir de vajinal bölgem kuru akıntı leke vs de yok bayadır