Adosum_34 Cgdmc sarımsagı iyice ezin biraz tuz ekleyin agrıyan dişinize koyup bastırın ama hiç çıkarmayın sarımsagı agrısı kesiliyor en fazla 15 dk ya
Adosum_34 Buse-93 böyle zamanlarda insanın evinde birisi olmalı tek kalmakta kötü allahım yardım etsin hayırlısıyla geçse bu günler saglıcakla beklerimizi alalım kucagımıza
Buse-93 Mrveykt evet doktorum da öyle dedi ama benim sancıdan ziyade toplanma bive nefes darlığı oluyor toplanma 3 dk da bir olup 1 dk sürerse hemen gel dddi
Buse-93 Esmakartal1 bana da 39 dedi 38+5 e gün verdi nefes darlığı çok zorluyor insanı uykuya dalarken
Beyzanur04 36+6 haftalık olduk ama ara ara makat ve vajinama çok baskı hissediyorum ama ne kan geliyor nede suyum 😒 bu durumu yaşayan var mı annişler aranızda
Melek_moms Buse-93 benimde bebeğim hep sert büyüdüğü içindir diyor kayınvalidem ama bazen taş gibi oluyor hatta sıklaştı bu aralar kontrol etmek mi lazım ne yapmak lazım ilk kez duyuyorum
Buse-93 Melek_moms evet kontrol etmek gerekmiş 3 dk da bir olursa doğuma işaret olabiliyormus. Benim de çok sertleşiyor hatta karnım yamuluyor
YM16 Buse-93 merhaba canim, evet bu çok normal. Benim mınığım de öyle. benim çok agrilarim oluyor, adet sancisi gibi ve çok ayakta duramıyorum Allah yardimcimiz olsun, sağ sağlim yavularmizi kucağımıza aliriz
Eylul2107 Buse-93 bizde 37yiz galiba , benimde surekli wc ihtiyaci aclik ve kalcama kramplar giriyor .
Eylul2107 Buse-93 evet Ya saat başı gidiyorum bktm artk birde akintim cok fazla günlük ped kullansam zararli olurmu acaba.