Benim de pelvis kemiğinde ağrım var. Doktor bebeğin başı baskı yaptığı için dedi🤷🏻♀️ hareketsiz kaldığımda artıyor ağrı bu yüzden sık sık pilates topuna oturup egzersiz yapıyorum. Gündüz bir şekilde geçiyor da geceleri çok sıkıntılı geçiyor. Dönmek, tuvalete gitmek filan tam bir zulüm ama insan az kaldığını düşünüp sabrediyor işte bu halimize de bin şükür 👼🏻 37+1 ❤️