kralannesi merhaba ikisi de bir doğum şekli,kişiden kişiye değişebilen durumlar içerir, kiminin normal doğumu çok sıkıntılı iken kiminin sezeryanı sıkıntılı olabiliyor ilk kızımı epidural sezeryan ile dünyaya getirdim hiçbir ağrı yada bi komplikasyon yaşamadım bu hamileliğimde spinal olacak yaşayıp göreceğiz
Dün kuzenim doğum yaptı normal olmasını çok istiyordu ama olamayacağı söylenmiş bebek duruşu nedeni ile sezeryan oldu ağrısının çok olduğunu sıtma tuttuğunu falan anlattı , dediğim gibi kişiye göre değişir,ağrı eşiği farklı herkesin
Ama şuda var ilk çocuk herzaman daha zor ikinci doğum sezeryan da olsa normalde her zaman daha kolaydır vücut neye tepki vereceğini biliyordur 👍🏻Herkese hayırlı doğumlar 🙏🏻