Arel-sofia ben sezaryene karsi degilim ve kimsenin tercihi de beni ilgilendirmez. Sadece bilimsellikten uzak vs demissiniz ya, benim doktorum Turkiye’nin onde gelen kadin dogumcularindan biri ve sezaryeni “tıbbi gereklilik halinde bebegin anne karnindan cikarilmasi ameliyati” diye tanimliyor. Dr. Banu Ciftci, videolarini izleyebilirsiniz.
Yine soyluyorum ben kimsenin tercihi ile ilgilenmiyorum ama tıbbi olarak sezaryenin bu sekilde tanimlanmasinin bilimsellikten uzak oldugunu soylemek icin de doktor olmaniz ve aksi yondeki bilimsel yayinlari referans gosterebiliyor olmaniz lazim.
Evet haklisiniz, isteyen istedigi sekilde dogursun kimse kimsenin isine karismasin. Sezaryen doguran da, normal doguran da, evlat edinen de annedir. Annelik dogum seklinde degil yürektedir. Ama arkadasin yaptigi tanımlama da yanlis degil, sezaryen bebegin anne karnindan cikartilmasi ameliyatidir.