Martha kralannesi normal doğum yaptım. Hemen ayağa kalktım çok dikişim de olmadı bir haftaya kendiliğinden düştüler. Evet çok sancılı bir süreç fakat sonrasında bebekle birebir ilgilenebilmek de çok büyük avantaj. Sezaryen ne kadar doğum şekli de olsa ameliyat sonuçta. Bi sorun yoksa normalden yanayım
Kaderozy kralannesi ama. Bence akışına bırakın belki bebeğiniz kendisi belirler nasıl gelmek istediğini
Medine_25 kralannesi Inşallah bir sıkıntı çıkmazsa ben normal doğum olsun istiyorum bence sizde normal doğum dan vaz geçmeyin 🥰
Neseee kralannesi ikisinin de avantaj ve dezavantajları var sana ve bebeğine hangisi uygunsa o olmalı bence sadece normal sancısindan dolayı sezeryan tercih etmemelisin derim ben çünkü kendimce şöyle düşünüyorum ikiside sancılı ağrili biri doğumdan önce biri doğumdan sonra birinde ağrı sancı çekerken bakmak emzirmek zorunda olduğun bır bebegin yok diğerinde ağrında olsa sancinda gazinda bakmak zorundasin birinde 2 günde toparlarsin birinde 20 günde normal doğum çok istedim fakat oğlum kanala girmediği ve 41+2 olduğu için artık mecbur sezeryan olmuştum şimdi kızım olacak inşallah yine normal istiyorum ama bu defa da aralari az olduğu için doktorum izin vermiyor bende ondan iyi bilsem zaten Doktora gitmezdim doktoruna güveniyosan ne derse o olmalı önerisini dikkate almalısın derim
gzdeakcy_123 Bende hep normal olur diyordum ama 36 ya girdik bebegim hala makat geliş o yüzden büyük ihtimalle sezeryan olucaz ama alistirdim kendimi nasip neyse odur diyorum artik nabim bebegim kendisi karar veriyo resmen nasil gelecegine 😃
Zeynepreyyan Wonderwoman benim ilk doğum sezeryan ama olursa ben normal doğum istiyorum. Bana da bazıları hem karnını hemde alttan kestirme ne gerek var diyor ama normal doğumdan sonra sezeryan olanlarda var diyorum
Hilalsny kralannesi tatlim vajinal dogumun bebek icin ve anne icin faydalari cok. Benim carsamba gununcati muayenem var az cok belli olucak dogum seklim. Doktor eger uygun degil sezeryan derse elbetteki kabul edicem normal dogum diye israr etmiycem ama uygun derse sartlar el verdigi surece normal dogumu bekliycem tabi son ana kadar nolur bilinmez normal diye girip sezeryanla cikabilirizde
Mrveykt kralannesi Ben ve Doktorum normal doğum olmasını istiyoruz.. Evet elbette kolay değildir.. İnsan uğraşıyor ama engel yoksa denemek isterim. Sancı nasıl birseymis başdan belli merak ederim, su nasıl patlıyormuş veya nişan gelicekmi.. Bunların hepsini yaşamak isterim. Eğer engel varsa mesela çatı dar bebek sığmaz gibisine.. Ozaman sezerjyan da olurum. Hayır demem. 😊🥰
MirzaHazal56 Mrveykt suni sancı çok zor ve bacım bunu eniyi ben bilirim tam 18saat suni sancı verdiler ama herşey kucağına alana kadar sonra hiçbir şey gözüne gelmiyor unutuyorsun bütün acılarını . Rabbim tüm hamilelere kolay doğumlar nasip etsin inşallah sağsalim kucağımıza alalım bebişlerimizi 🤗
Kubicim kralannesi 10 şubat günü sıfır sancı ve 1.5 cm açılma ile hastaneye yatıp suni sancı verdiler. Ve 12 saat sancı çektim. Öldüm dirildim. Açıklık 6 cme geldiğinde dayanamadım eşim doktorumu arayp sezeryan olmasını istedi. Doktorum o kadar çekti çektiği acıların boşa gitmesini istemyorum yapamam sezeryan diyip 1.5 saat sonra 10 cm açılma ile normal doğuma aldı. Doktorum iyiki de sezeryan yapmamış. Oturup kalkmakta zorlanıyorum dikişlerden ama buna da şükür. İyiki sezeryan olmamışım. Normal doğumda acıyı o an, sezeryanda ise sonradan çıkıyomuş acısı 🙄 söylenenlere göre. Allah hayırlısını versin
kralannesi Kubicim işte 12 saat çeken de var 2 saat çekende🤷♀️ allahın işi bünyeden bünyeye değişiyor sonumuz hayır olsun inşallah 🤲🤲🤲
Hilalsny kralannesi normal dogum diye zamanini bekliyorsunuz mesela ama cocugun gelesi yok ne acilma ne sanci zamani doluyo sezeryane aliyorlar yada mesela sanci var fakat acilma ilerlemiyo sezeryana aliyolar gibi gibi bir suru sey olabiliyor
MirzaHazal56 kralannesi benim ilk doğumum normal doğum oldu . Şimdi ikinciye hamileyim bunuda normal doğum istiyorum.
Dyguklc kralannesi sezaryeni tercih ettim insallah sorunsuz sikintisiz gecer normale cesaretim yok digerjnde hersey belli normalde hicbisey belli degil insallah hayirlisi olur
Nurov Benim de sezaryen olacak, bebek iriliğinden, ama tercihim de bu yönde olurdu alttan kesiği, genişlemesi falan geriyo beni