Aslekejrnn Bsr_195 benim de 2ci hamileliğim 3 yaşında kızım var allahım nasip ederse 2 ay sonra ogluşum gelcek .allahım isteyen herkese nasip etsin 🙏
Pelin45 Rabbim sagsaglim kucağını almayı nasip etsin hepinize canım benimde ikinci gebelik ilk kızımı doğduktan 12 gün sonra kaybettim 6 ay sonra hamile kaldım şuan 26+6 yine Allah’ın izni ile kız
Aysedamladeniz Pelin45 basiniz sagolsun, Allahim hic kimseyi evladiyla sinamasin. Saglikli uzun omurler versin insallah ikinci bebeginize 🙏❤️
Asenadgdvrn80 Bsr_195 ilk kızım 11 aylıkken hamile kaldım 🤗😏 sen yine 1,5 yaşından sonra düşünmüşsün ben şuan doğumuma 38 gün var kızım yeni girdi 1,5 yaşına düşün beni 🤗🤗🤗🙏
Seda5431 Bsr_195 2 yaşında kızım var ve 22 haftalık hamileyim merak etme canım bu durumu yaşıyon çoğu annede o endişe var bende dahil olmak üzere 🤦♀️🙄😅
Serpil-3 Bsr_195 kız ne var işte ikiz gibi büyür gideler sonra aradaki fark kaybolur ya benim gibi olsanız ne yapacaksınız kızım 20 yaşında oğlum 15 Haziran sonu doğumum var ben elimi ayağımı çekmiştim bu işlerden unuttum herşeyi sil baştan bidaha Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah
enise2017 Bsr_195 merhaba endişeniz neden benimde 4 yaşında bir kızım var ikinci gebeliğim salı günü doğumum var kısmetse 🙏🏻Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻
Ozgeemrahh Bsr_195 7 yaşında kızım 5 buçuk yaşında oğlum var 14 haftalık gebeyim suanda kızım 6 aylıktı oğluma hamile kalmıştım 🙈
Hatice11 Bsr_195 Benimde 2. Gebeliğim 24+2 haftalığız, oğlum 2 bucuk yaşında ve cok hareketli bi çocuk zor günler geciriyorum bu aralar,bizi çok zorluyor umarım her şey güzel olur kardesi gelince korkmuyor da degilim 🤔🤦🏻♀️😊
Egefe Bsr_195 4 bebeğim olucak 12 yaş 8 yaş 1 yaş 14 haftalık hamileyim 3 oğlum var 16 haftalık olunca cinsiyeti netleştirecek inşallah
Aysegul1612 GizemEsila benmde 7.5 yaşında oğlum var 37 haftalık hamileyim 25 şuabtta doğum yapacam inşallah sezeryan